Der var fanden laus..

Categories Blogg

Nå har altså mamma’n til Vesla funnet noe morsomt. Vindus-shopping på nett! Vet ikke hvor smart det er for lommeboka i lengden,  men nå har jeg altså laget meg en ønskeliste over hva jeg har lyst på. Problemet er jo bare at det verken er jul eller bursdag, og jeg har kul på klesskapet allerede. Men er man satt under administrasjon, må man jo ha lov å ønske seg noe nytt treningstøy!!

Problemet er jo at jeg har nada kontroll på hva jeg holder på med. Det er ikke noe nytt når det gjelder meg og software. Ikke at jeg er komplett udugelig, men jeg er ikke noen Einstein heller. Vel, det får bli som det blir. Jeg blogger og gir egentlig litt pokker i statistikker og reklame.. Det er liksom ikke det som opptar meg mest.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.