Deilig med snø sa du?

Categories Blogg, Hverdagsliv

Himmelen har holdt slusene sine åpne noen dager, og snøen har lavet ned. Det var kaskader av vakker glitrende snø som fylte terrassene og hele parkeringsplassen. Når da snøplogen kom, var hele innkjørselen fylt til randen. Snø er vakkert, men det er ikke mye vakkert å skufle den vekk. Det er hardt arbeid.

Jeg har egentlig ikke noe i mot å være ute å måkke snø, og det sier jeg selv om jeg bare har en muskel-fres til hjelp. Det er bare at det ikke trenger å lave ned så himla mye på en gang! Hva er vitsen med å måkke snøen bort når det kommer ned det dobbelte like kjapt? Det er like smart som å vaske og rydde huset mens ungene bor hjemme. Bortkastet tid.

Egentlig burde jeg vært ute å tatt meg ei treningsøkt med den hvite elendigheta, men akkurat nå foretrekker jeg å vente på våren selv om det kan se ut som det kan ta sin tid. Når andre sier det er deilig med snø, tenker jeg at de kan ha den hvite gørra for seg selv!

De påstår at alle nordmenn er født med ski på beina, men det er ikke jeg. Nok et bevis for at jeg er født på feil breddegrad!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.