Da sprakk jeg!

Categories Blogg

Jeg var så himla stolt av meg selv. Fra 10. juni har jeg holdt meg i skinnet. Vært nøye med å ikke pakke i meg noe med sukker i. Helt siden legen konstaterte at jeg har diabetes 2 har jeg forsøkt å holde meg på den smale sti.
Det har egentlig gått veldig bra, og var overraskende enkelt. Helt til i går og i dag.

Jeg gikk på en sprekk! Ikke en liten sprekk men en real smell rett og slett. I dag er jeg trøtt, sliten og uopplagt. Jeg vet selv hvor feil det der ble! To dager med masse sukker medfører at kroppen jobber beinhardt med å bli kvitt giften.

Ja, selvgjort er velgjort. Jeg kan bare klandre meg selv for å kaste bort en hel dag med å være sliten og uopplagt, men i dag er det å brette opp armene og starte på’n igjen. Tilbake til grov-skive og masse frukt og grønt. Jeg orker ikke være på minussiden med energi, det kler meg utrolig dårlig!

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Da sprakk jeg!

  1. Sprekker kommer men viktigst som du sier at du kommer deg på rett vei igjen. Syns du har vært utrolig flink å holde så lenge uten sprekk👍 vær stolt av det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.