Da kjør vi!

Categories Blogg

Da var et nytt år i gang, og det har i såfall vært en deilig start på det nye året for oss. Det har vært feiring med de aller fineste. Denne gangen fikk jeg avsluttet året med mine favoritt mennesker, men Snuppa følte livet kalle før det nye året fikk startet. På slike kvelder blir man ydmyk over å ha gitt liv til fem fantastiske mennesker som er unik, hver og en.

Jeg har fortsatt ikke noe nyttårsforsett utenom å ikke ha noe nyttårsforsett. Det funker for meg.

2022 skal likevel bli et bedre år enn 2021. Jeg skal fortsette å verdsette de små øyeblikk og de fine stundene. Jeg skal fortsette å fjerne meg fra hverdags-dramatikk, og holde meg til de menneskene som stimulerer meg til  å tenke nytt, og som gir meg energi, selv om det også er de som også gir mest motstand.

I dag er det første dagen i ett nytt år. Den har vært nydelig. Jeg var ute å ruslet en tur. Fikk meg en kaffekopp hos søsteren, og hadde finere middag med tre av fem. Ikke verst bare det. Også har jeg en søt hemmelighet, og det er bare dager igjen før den blir avslørt. Gjett om jeg gleder meg til det, men frem til da er jeg fortsatt henne som har en hemmelighet som bare kan fortelles til en og en av gangen.

Med dette vil jeg bare ønske dere alle sammen et utrolig fantastisk godt nytt år, UTEN nyttårs forsett. 🌟💫🥂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.