Brå-start på dagen

Categories Blogg

Anleggs-sirkuset mitt vil ingen ende ta, og etter gårdagens venting ble det tidlig kveld på undertegnede. Material og singel var tross alt ventet levert mellom ni og ti i dag. Jeg satte klokka på rung til klokka halv ni og bestemte meg for at jeg trengte ei god natt med søvn.

Klokka sju våknet jeg av noe støy ute, men sovnet like kjapt, men bare 20 min etter ble jeg vekket av telefonen. Da stod det en lastebil med singel klar til levering. I halv-ørska fikk jeg snurren ut av underbuksa og kom meg opp og ut. Vi hadde gjort alt klart slik at det bare skulle være å rygge lastebilen på plass, og tippe lasset der det skulle planeres. Ja, det var helt til jeg kom ut og så at lyden jeg våknet til i sjutiden måtte ha vært leveransen av material!

Det var da utgjort!
Da var det bare å flytte bilene i en faderlig fart og få tippet lasset i innkjørselen. Det betyr at 9 tonn singel må måkes og trilles dit det skal! 9 TONN!!!

Det er bare å se positivt på det.

I dag trenger jeg ikke tenke på at jeg trenger å trene, og takk og pris for at regnet øser ned, for da slipper jeg å bli så himla varm mens jeg holder på.

Fortsatt god ferie rundt om, og jeg gleder meg til mandag, for da er det arbeid og tid til å puste litt ut om ikke annet!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.