Den som venter på noe godt

Categories Blogg

Å bo i et anleggsområde betyr som regel litt rot, men uten trapp betyr det at man labber inn verandadøren i stua med skoene. Ergo blir det rimelig skittent. Ja, for selvsagt regner det småtroll her oppe som vanlig.

Nå venter jeg bare på at alt skal bli ferdig. Det er ikke sunt for meg å vente. Jeg blir himla grinete. Også blir det dyrt. I dag har vi ventet på singel. Singel som ikke kom.

Resultatet ble at prosjekt nummer to og tre ble planlagt og ytterligere syv høvdinger forlot kontoen. Nå får terrassen på baksiden også et ansiktsløft OG stua får livgivende førstehjelp. At det ikke skal gå an for meg å bare ha ett prosjekt om gangen?!

Jeg kan altså ikke vente! Da begynner jeg på noe nytt, og alt koster!

I morgen skal jeg smøre meg med tålmodighet, og hvis ikke.. ja, da maler jeg stua!

2 kommentarer

2 thoughts on “Den som venter på noe godt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.