Last Updated:

Blir så utrolig LEI!

Categories Blogg

I dag er jeg sur! Skikkelig jente-sur!

Det hadde vært så godt om jeg hadde hatt en å dele alt med. Regninger ikke minst! Bilen min har vært hos motordoktoren, og det var ikke alt som stod bra til med den. Bremseklosser, mansjetter og nye sommerdekk. Blæh! Hvorfor koster det hasj og heroin når noe ryker på en bil?

Så er jo jeg allergiker, og reagerer på matvarer. Jada, det var frekventering av lillerommet over en lav sko. Jeg jobbet mellom slagene, men konstaterer at jeg stort sett fikk gjort dritt-arbeid i dag.

Vesla skulle ha sommer avslutning i ettermiddag. Vi kom 20 minutter for seint, og det ynglet av knott der. Jeg mener, det var helt grusomt. Men vi grilla i det minste to pølser. Jeg ville gjerne ha den pølsa. Rett og slett gledet meg. Hva skjer når jeg tygger? Jo, jeg knekker ei fylling på ei tann når jeg finner en brusk-bit i pølsa. Ikke nok med at tanna knakk, jeg fikk også brekninger av pølsa. Den likte jeg ikke!

Hagen min trenger livreddende førstehjelp. Mistet lokket til tanken på gressklipperen så har ikke fått klippet. I dag fant vi en match og skulle klippe, hva skjer da? Den svartens startsnora ryker! Der er bar så ikke min dag!

Feriepengene kommer i morgen. Ferie? Det kan jeg bare drite i! Bye, bye ferie! Bil og fikse på ei tann? Kvanta costa milliona! Restskatt fikk jeg også! Nei, åpenbart at pengene bare kommer til å ta u-sving på kontoen. Da har jeg lov å være skikkelig jentesur!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.