Å være mamma

Categories Blogg

.. eller pappa for den saks skyld, er det fineste jeg kan tenke meg. Det å få et lite vesen i livet som elsker betingelsesløst er det vakreste som finnes.

Det å få ta del i dette miraklet som beriker livet med så mye nytt, er i sannhet bare helt fantastisk. Det å få være ved siden og se det lille barne vokse og oppleve nye ting. Se barnet utvikle som egen personlighet, og mange ganger se deg selv igjen..

Selv når det er dager der du er sliten og det er dager der du lurer på om du noen gang hadde din egen identitet, dager der du er bekymret eller usikker. Dager der alt synes nytteløst. Selv de dagene er det virkelig verdt det ❤️

Jeg er så privilegert over å ha fem fantastiske skapninger som jeg har bært under mitt hjerte og har fått følge gjennom livet deres. Og ikke nok med det, jeg har fått to nydelige Mimmi-unger i tillegg. Jeg er så stolt av alle, og er uendelig rik! 😍

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Å være mamma

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.