Å Nei!!! Nå er helga straks over!!

Categories Blogg

Kan vi ikke bare trykke alt-control-delete og slette helga, re-installere og begynne på nytt? Ikke for at helga har vært dårlig, men fordi det har vært så deilig med ei kosehelg at jeg bare ikke vil at den skal være over. Jeg har jo ikke fått sovet ennå!!

Denne helga har jeg faktisk brukt på det som betyr noe for meg. Venner. Venner og de fine stundene.

Jeg har ikke behov for søvn når jeg har så mange flotte mennesker i livet mitt som gir meg like mye energi som en dobbel-date med Ole Lukkøye og Jon Blund. Nei, de gir faktisk mer.

Ikke nok med det, jeg har hatt masse me-time. Jeg er ikke akkurat den som bruker mye tid på egenpleie, men i går ble det manikyr, pedikyr, hårkur og ansiktsmaske. Ser vel ikke den store forskjellen på utseende etter all egenpleien, men det var veldig deilig.

I kveld kommer Vesla hjem. Huset er like strøkent som når hun dro. Jeg savner henne til tross for 1000 telefonsamtaler der hun har fortalt om alt det morsomme hun har vært med på. Frem til hun kommer skal jeg nyte at det fortsatt er helg.

Ha en nydelig søndag alle sammen,

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.