Categories Blogg

Stakkars Storebror! ❤️

Han hevder hardnakket at han ikke under noen omstendigheter leser bloggen min, men etter innlegget i går er han avslørt, han presterte å kommentere det i tillegg.

Stakkarn holdt på å få kaffen i vranghalsen før han kom til slutten. Han tenkte sikkert at det var best han flyttet hjem igjen, for mamma’n var blitt sprøyte gal. Så ille er det dog ikke. Bare en vri på å fortelle hvor vrang jeg er i sovemønsteret for tiden, som kronisk B-menneske, og hvor lyst jeg har på en time-out!

I går fikk jeg en challenge på jobb. Ikke spise og drikke junk og godis på en måned. Det er smart å komme med når jeg har planlagt ligge-på-sofaen-å-se-på-TV-helg! Da er nemlig sånn mat obligatorisk.
Samma det! Jeg kjører på og aksepterer utfordringen. Jeg har jo ikke mer vett!

 

Jeg skal vel fikse det, og bedre enn han som utfordret meg, men lurer på hva premien blir? Den må jo være verdt noe syns jeg. Bør bli noen hinsidig gode kanelsnurrer, for det har han lovet å bake og ta med på jobb.

Nå begynner det ligne skrekkelig mye på masse nyttårs-forsett her forresten, og det er jo sært med tanke på at eneste nyttårsforsettet jeg skal ha, er å ikke ha nyttårsforsett!

Jeg skal altså ha denne challengen, jeg og Vesla skal spare penger, jeg skal trene og spise sunnere.. O’boy! Dette blir spenstig. Så mye vyer har jeg vel ikke hatt på en gang, så det klarer jeg. Jeg må bare huske det fra dag til dag for jeg er troende til å tape heder og ære bare fordi jeg glemmer meg av.. 🙄

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.