Last Updated:

Jeg skal på en heftig og intens date i helga

Categories Blogg

I dag skal jeg ha Lille Gull noen timer på ettermiddagen slik at mammaen får slappet av til samboeren kommer hjem. Største hjerteungen min ble operert i går, og er ganske redusert for øyeblikket, men hun har hatt ganske vondt noen år nå, så håper bare hun blir bra igjen! Mammahjertet har hatt så vondt for den flotte jenta mi som har vært så plaget, men nå MÅ det bli bedre.

Jeg prøvde å multitaske mens jeg lagde middag. Middag, følge med Lille Gull OG avtale en date! De to første var enkle å fikse, daten er det mye mer usikkerhet forbundet med.

Vesla skal nemlig på kor-festival i helga, så da har jeg ei HEL helg alene! Lykken i livet Uten tvil. ❤️

Det kan jeg ikke la være å nyte i fulle drag, så derfor avtales det date. Jeg har kjent litt på at jeg er klar for å forplikte meg igjen. Ikke bare for en kveld, men for hele helga i første runde. Jeg er veldig klar for å gjøre ting litt mer regulert og formelt. Problemet er at det står mellom to stykker.  Jeg er usikker på hvem av de to som passer best sammen med meg og min personlighet? Valgets kval er vanskelig av og til.

Det er altså to stykker det står mellom. Begge er kjekke og frister meg på mange områder. De er veldig like, men jeg kan ikke akkurat kjøre dobbelt av den grunn. Eller det hadde vært fint. En på dagtid og en på kvelden og natta. 😂 Begge bruker å komme på ettermiddagen eller tidlig kveld. Da er de sjelden så lenge her. Noen ganger kommer de uanmeldt, og det passer dårlig. Men de er så fristende at ofte prioriterer jeg dem på bekostning av andre planer. Noen ganger blir de natten over.

Problemet, eller utfordringen, er at begge er typen som kan finne på å droppe meg uten forvarsel. Da sitter jeg jo her da alene da.. Det er jo ikke noe særlig, og da må jeg jo legge andre planer i ensom majestet.
De har altså gitt meg mange våkenetter hvor jeg har sittet grublende for meg selv mens jeg har ventet og ventet. Det er ikke et problem å være alene, men jeg liker at de kommer når jeg forventer det.

Jeg vil ikke påstå at de er spesielt pratsomme, men det er alltid deilig å tilbringe en kveld med de enten på sofaen eller i senga. Begge får meg til å glemme andre planer ganske kjapt. De har det med å få meg opptatt med dem. De er slike personer det er deilig å være stille sammen med.

Romantikk vil bli ganske fraværende uansett hem av de det gjelder, men de er gode på å gi opplevelser. Begge har fått meg både til å le og gråte, og av og til er det direkte skummelt å være sammen med de.

Men sånn som jeg har det i senga med de, er avgjørende for at jeg prioriterer å være sammen med dem og faktisk innlede et seriøst og forpliktende forhold med en av de.

Jeg tenker det er så vanskelig å velge mellom de to, så jeg vet ikke helt hva jeg skal velge.

Det er ikke valget mellom pest eller kolera, men mellom Ole Lukkøye eller Jon Blund. Hvem skal jeg velge..?

Jeg venter i åndeløs spenning..

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg skal på en heftig og intens date i helga

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.