24 timers challenge

Categories Hverdagsliv

Ungene har holdt på med 24 timers Challenge en stund. Det har vært en kul greie hvor de utfordrer seg selv til å enten være inne på bare ett rom 24 timer, gjøre en bestemt greie 24 timer eller andre utfordringer 24 timer i en strekk. Etterpå vanket det heder og ære til den som har gjennomført.

Jeg har hatt en 24 timers challenge jeg også. Det må legges til at den har vært høyst ufrivillig. Snart kan jeg legge bak meg 24 timer med frustrasjon. 24 timer hvor jeg har vært irritabel og oppfarende, og en sann utfordring for mine omgivelser. Men snart er den over. Takk og pris for det. Å påstå at jeg får heder og ære for dette vil være en grov overdrivelse, men jeg får forhåpentligvis en bedre, eller mer riktig behandling av helsevesenet.

Jeg har gått med 24 timers måleapparat på kroppen. Legene ville ha en kontroll av hjerte og blodtrykk. Så nå har jeg snart vandret rundt med en mansjett fra helvete, som klør og irriterer. Den blåser seg opp i tid og utide, og blir trangere og trangere etterhvert som jeg blir frustrert og blodtrykket øker. Det har vært vondt og veldig brysomt. Jeg synes absolutt denne challengen fortjener heder og ære mer enn noe annet!

Da jeg fikk tortur-apparatet koblet på i går, fikk jeg også instruksjon hvordan jeg kunne avslutte apparatet uten å ødelegge det. Det var altså flere enn meg som har blitt frustrert og forbannet på elendigheta. Men den har en gevinst også. Den gir svar på mulig rett medisinering, og målet er så bra at dette er til å holde ut.

Trivielt og bagatellmessig i den store sammenheng, men jeg tillater meg noen minutter med selvmedlidenhet likevel.

Meg + blodtrykksmåler = usant!

2 kommentarer

2 thoughts on “24 timers challenge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.