What not to do!!!

Categories Blogg

Ikke ligg å dra deg på sofaen for lenge!!! Da får du stiv nakke! Det er vondt. Heldigvis finnes det thermokrem som kan lindre. Den er først kjølende, så lindrer den. Aberet er at den stinker sterkt menthol.

Når man har smurt den på huden, må man for Guds skyld IKKE klø seg i øynene! Jeg så ut som jeg hadde sett snørr-og-tårer-filmer siste døgnet! Det gjør at man får utseende som om man har lagt en real fyllekule bak seg fordi man blir rød på øynene!

Et blikk i speilet, gjorde jo at panikken tok meg, og jeg løp på badet for å skylle øynene. I kaoset tok jeg på vannet og begynte å skylle, men da vannet ble gnidd inn i øynene satte jeg i et vræl som gikk i crescendo på no time!

Jeg hadde glemt å vaske hendene før jeg begynte å skylle, og nå svei det mer enn noen sinne. Om det var mentholatumen eller smertene som gjorde utslaget skal være usagt, men tårene sprutet om kapp med vannet som rant fra kranen.

Det svei rett og slett noe inn i hel..!
jeg skyndte meg å gni inn fingrene i såpe mens jeg  jamret og bar meg. Jeg skulle ikke få mer av gørra inn på øynene, det var helt sikkert!

Ting går jo gjerne på autopilot når slike ting skjer, så med øyne som ikke lengre lot seg åpne famlet jeg meg frem til håndduken og tørket fingrene. Jeg famlet meg frem til antibacen og dæsjet på hendene mine før jeg igjen forsøkte å skylle øynene.

Antibac svir like jævlig i øynene. Just saying..

Nå sitter jeg her med øyne som ser ut som to piss-hull i snøen, men det passer jo bra når snøen laver ned utenfor stuevinduet mitt. La meg få minne om at det er 12. Mai!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.