Vesla på shopping

Categories Blogg

Det begynner å bli veldig vanlig at jeg får brannskader på fingrene når jeg tar i visakortet mitt etter å ha vært på før-skole-shopping med Vesla. Visakortet er rød-glødende.. I år ble ingen unntak til tross for at jeg forsøkte å shoppe det hun trengte på forhånd. Som jeg skrev tidligere ble sekken for stor, og genseren for liten. I ettermiddag dro vi for å bytte feil-kjøpene. Den lille primadonnaen skulle absolutt bli med..

Genseren doblet plutselig pris da den ble byttet i en hun likte bedre, sekken fikk trippel pris da vi fant en som passet. I tillegg måtte hun ha nytt regntøy og støvler. Fader! Det ble dyrt! To kjappe høvdinger seilet ut av kontoen i tillegg. Godt det er lønning i morgen, det er en glede å vite selv om pengene bare tar en kjapp u-sving på konto før de fordufter inn på kreditors konto.

Det lille monsteret sukket fornøyd da hun var ferdig å pakke den nye sekken nå i kveld, og begynte å vise meg alle finessene som var på sekken. “Å her mamma! Her har æ plass til å pakk med en Fila-genser hvis æ får en…” Jaha! Så vi er på merke-klær-kjøret alt! Jeg skjelver i kortmappa allerede!

2 kommentarer

2 thoughts on “Vesla på shopping

    1. Ja ikke sant! Heldigvis vet hun at det er lov å ønske seg ting, men forlanger hun blir hun sørgelig fri. Jeg syns bare det er så himla tidlig å begynne med sånt merke-kjør.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.