Jeg er så utrolig takknemlig og ydmyk

Categories Blogg

Så landet hverdagen min også. Vel hjemme har jeg brukt tiden til å lese de siste ukers tilbakemeldinger. Det har vært så mange. Ikke én eneste negativ tilbakemelding. Bare fine. Innleggene mine om hva jeg har jobbet meg gjennom de siste årene, har ført til meldinger og hilsninger, lykkeønskninger og stå-på meldinger. Det har også kommet beretninger fra så utrolig mange andre kvinner som har opplevd det samme. Sloss mot de samme demonene. Det har gjort at jeg føler det er helt rett å ha publisert disse innleggene selv om vi snakker om å blottlegge det mest sårbare øyeblikket i mitt liv.

Det er så masse jeg skulle ha sagt, så mange jeg skulle takket og så mange jeg skulle trøstet. Ord blir bare så fattige av og til. De kan ikke uttrykke den medfølelsen og den takknemligheten jeg ønsker å vise.

Jeg er så ydmyk for de som har fortalt sin historie. De som kjenner seg igjen i innleggene jeg har skrevet, og som finner meningen bak ordene mine. Tusen takk til alle dere som har funnet å vise meg den tillit å fortelle. Jeg skulle ønske min historie var enestående, men det er den ikke. Vi er så mange som har opplevd, og så mange som opplever det samme.

Mitt håp er at vi alle kan være litt mer raus med hverandre. Vi vet ikke alt om alle, selv om vi kanskje tror det. Vi kjenner ikke bagasjen til alle vi møter, selv om vi tror det. Vis hverandre litt mer omsorg. Smil til et medmenneske du møter. Kanskje er det akkurat ditt smil som gjør at hverdagen blir litt bedre for den du møter. Vær litt raus og ydmyk ovenfor andre mennesker.

Uansett, jeg vil bare takke så godt jeg kan for alle tilbakemeldingene, og ønsker alt godt for alle sammen❤️

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er så utrolig takknemlig og ydmyk

    1. Ja, jeg tenker at hvis vi alle bare prøver å være litt mer ydmyk ovenfor de vi møter i livet, så går det alle så mye bedre. Kan til og med hende verden blir et bedre sted. Vi kan kanskje ikke vinne alle, men vis vi gjør en forskjell for ett menneske kan det jo hende de ønsker å “pay it forward”.
      Håper du får en fortryllende kveld og ei riktig god natt etterhvert. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.