Tro kan flytte fjell

Categories Blogg

Jeg var sår i halsen da jeg våknet i dag. Det var så nakkehårene reiste seg. Er jeg blitt smittet av det fandens viruset? Hvis ikke det hadde vært sånn fokus på smitte ville jeg ikke tenkt over at jeg var litt sår. Bare laget litt te, tatt en Paracet om det ikke ble bedre, og så dratt på jobb.

Men ikke i dag. Jeg kjente etter om jeg var stiv i leddene. Det car jeg! Kanskje ikke så rart når rumpa har vært plantet i sofaen i 14 dager. Jeg var i tillegg svimmel! Mulig det hadde en sammenheng med at jeg var tørst og skrubbsulten. Jeg stupte i medisin-skapet etter måleren så jeg fikk tatt tempen. Nå begynte jeg å kjenne meg skikkelig dårlig. Jeg hadde 37,3! Nå vurderte jeg legevakta. Jeg nøs to ganger, etterfulgt av et host. Herregud! Det var bare å bestille respirator, for jeg var da ganske tung i pusten!

Man flu go home! Her snakker vi bunn-solid hypokonder!

Jeg sovnet med vifteovnen på 35 varmegrader i går. Det kjentes godt da jeg våknet. Det var glovarmt inne på rommet. Selvsagt blir man sår i halsen av sånt.

Men jeg har troa på at man kan styrke seg selv, så i dag ble det smoothie med masse blåbær for å få litt antioxidanter.

Så må man jo styrke immunforsvaret enda mer i disse dager. Derfor var det bare å sette i gang å brygge hekse-brygget mitt. Eple, grapefrukt, lime og selvsagt ingefær.

Det er de skolebok-lærde som sier det bare er tøys at dette fungerer, men jeg har faktisk troa på at man bygger opp immunforsvaret sitt med dette. Du vet hva de sier, tro kan flytte fjell!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.