For ei helg! Her snakker vi nesten komatøs avslapping på undertegnede. Ei stund måtte jeg rett og slett sjekke om jeg hadde puls, for det var så rolig. Det var heldigvis liv!

Vesla dro på konsert i går kveld, og da bruker jeg å være i alarmberedskap, men selv da hadde jeg knapt puls økning. Nå kan det ha en sammenheng med at jeg var trygg på at hun kom til å følge spillereglene til punkt og prikke, for i går skjønte hun at tillit bygges ved at man holder seg til avtaler som er gjort. Deilig når alt går på skinner.

Avslutningen av dagen derimot, det ga puls og gledesrus. Glimt slo Lillestrøm 0-5, og hadde noen perler av noen mål! Da var det en solid økning i pulsen! Må bare si at Glimt har et sinnsykt spennende lag nå. Jeg gleder meg masse til kampene fremover.

Snakk om deilig avslutning på helga. NÅ er jeg klar for en ny uke. Bare bring it on!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.