En av tre nominerte

Categories Blogg, Hverdagsliv, Reiser og opplevelser

Hurra for oss! Vi er nominert som en av tre museer til årets museum med Jektefartsmuseet! Nå er det julaften, bursdag og 17.mai på én gang!

Jektefartsmuseet åpnet dørene sine for snart fem år siden, og ett og et halvt år var det mitt hovedfokus på jobb, og det eneste jeg pustet og levde i. Det var altoppslukende! Nå er jeg tilbake der igjen, men denne gangen bare for en kortere periode. Likevel er det ikke mindre stas med en slik nominasjon.

Årets Museum er en nasjonal museumspris som deles ut årlig i forbindelse med Det nasjonale museumsmøtet. Formålet med prisen er å anerkjenne godt museumsarbeid, samt inspirere andre museer til innovativ og nyskapende virksomhet av høy kvalitet.

Det er sinnsykt artig å være en del av dette, og jeg er så stolt av alle de dyktige kollegene mine, og ikke minst den fantastiske jobben de gjør! De er magiske, og får til så mye morsomt!

Så nå skal vi bare nyte nominasjonen og la hele Norge få øynene opp over hvor sinnsykt kule vi er!! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

2 kommentarer

2 thoughts on “En av tre nominerte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.