Tid for å søke lykken ut i verden

Categories Blogg

Det er spennende dager nå. Siste innspurt med rutineoppgaver på jobb, så er det på’n igjen med de morsomme utviklings-oppgavene. Heldigvis er det litt reiser inni mellom, og det er jeg klar til å ta fatt på igjen.

Etter min noe kjipe opplevelse for noen år tilbake, har jeg vegret meg for å reise alene. Også på jobbreiser.  Reiser i regionen her har vært greit, men lengre har jeg kjent meg ukomfortabel med.

Alt går jo over, og nå er jeg klar til å ta tilfart å hoppe i det. Først blir det en tur til Stor-Oslo, og møter der. Så noen reiser i regionen. Deretter en tur til Køben, etterfulgt av en tur til London. Avslutningen før sommeren blir i Berlin. Hvis vi får det til, blir det også en liten svipptur til Bulgaria før det. Her går det unna, og det er nesten så jeg føler meg en tanke urban!

Jeg gleder meg faktisk, og kjenner at jeg har savnet det!

På hjemmebane holder vi på å legge planer for sommeren, Vesla, min venninne og jeg. Da skal vi utforske verden å se hva den har å by på. Det gledes. Alt er ikke helt spikret, men det begynner å krystallisere seg litt.

Jeg orker ikke la dårlige erfaringer få lage hindringer i livet mitt mer, livet er hva du gjør det til. Dårlige dager har vi alle, men de får jeg håndtere til det beste for meg og mine. De er en del av livet de også. ❤️
Hei verden! Jeg er klar!

2 kommentarer

2 thoughts on “Tid for å søke lykken ut i verden

  1. Ja, man må gjøre det beste ut av hver og en dag 🙂 Sånn er det bare 🙂 Og for noen fine reiser du har foran deg, det går nok fint 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.