Last Updated:

Ta deg en timeout!!

Categories Blogg

Jeg fikk et godt tips i dag fra ei hyggelig dame. Hun ba meg legge bort oppussingen og nyte godværet!

Den damen er supersmart!
Fikk underholdning av å se et skjærepar erte nabokatten. Jeg lo godt av de utspekulerte fjær-byltene.
Jeg må jo skryte over gevinsten ved å være stor i kjeften. Savner ikke snusen så veldig mye, men himmel så mye annet jeg putter inn i munnen..

Jeg har laget egen snapp for denne sida. Jeg er ikke helt sikker på hvor lurt det er. Heidi usensurert.. Nei, dette kan bli en kortvarig affair. Men legg til, hva som kommer til å vises der.. nei, det er en overraskelse, ikke bare for dere, men for meg også. Tenker det blir adhoc og lite gjennomtenkt!

Jeg forsøkte å finne ut hvordan jeg skulle få fikset det rommet, men det bare gikk ikke! Til slutt ringte jeg x-mannen! Han sa jeg skulle bruke rå muskelkraft og teknikk. Så kom han på hvem han snakket til og ba meg bare bryte meg på! So I did!

Litt riving ble det, men så kom Lille Gull og skulle være Mimmi sin gutt.
Det ble en fin dag. Veldig fin faktisk!

Men nå må jeg ta kveld. Regner med det er en liten skatt som våkner tidlig, så da bør jeg ha lagt igjen noen timer med studier av øyelokkenes innside.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.