Hvor er Sinnasnekker’n når man trenger han?

Categories Blogg

Da bestemte jeg meg omsider for farge på rommet, og klarte å sette check på det. ✔️ Skyvedørsgarderobe tror jeg også jeg landet, må bare klarere med noen voksne som kan fortelle om jeg er helt på bærtur. Dør har jeg også bestemt meg for. Himmel! Det er så hardt arbeid å avgjøre hva man skal gjøre. Jeg blir helt svett!!!

Jeg må hvile meg litt etter all en tankevirksomheten. Tro om jeg trenger brekk-jern for å få opp laminaten, eller om det holder med hammer? Tro hvor brekk-jernet mitt er? Faktisk har jeg to! Ett lite og et stort!

Det er masse sånn Heidi-må-være-nøyaktig-og -skulle-hatt-ei-feit-lommebok-arbeid igjen. Det krever tålmodighet. Det har jeg ikke. Tro om jeg ikke skulle lakket tåneglene mine opp? De ser litt blasse ut. Egentlig er jeg litt sulten..

Tro om det hadde vært bedre å tatt loftstua først? Den skal jo bare males, og det går jo kjapt! Kanskje jeg får en boost av det? Eller ikke..

Herlighet! Jeg trenger en sinnasnekker for her er det dårlig med arbeidsmoral!

-Nei, Heidi! Nå får du ta deg i nakken og sparke deg i stumpen sånn at det blir litt fremdrift.

Ohh my!!! Jeg visste ikke at man ble så stygg av å ta bilde opp-ned! Da vet vi at det ikke er vits!
Jeg får begynne å rive laminat da. Men først tror jeg jeg drar å kjøper noen rundstykker, for frokost må man ha!

Det var masse måser med nebbet på geledd her ut! Himla skrål! Gjett om det er festlig.. 🙄 Nei, får vente litt til de har passert, så drar jeg å handler. Etterpå skal jeg ringe sinnasnekker’n å be han komme!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvor er Sinnasnekker’n når man trenger han?

  1. Haha ganske gøy å lese dine tanker om dagens oppussing. Sinnasnekkeren kommer bare til par med samatbeidproblemer så trur du stiller sist i køen🤣
    Etter det jeg har sett tidligere av oppussingsprosjekt klarer du dette helt fint selv👍men ville begynt en dag med dårlig vær 🌧

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.