Last Updated:

Super-woman!

Categories Blogg

Endelig får mor ørens fred for kvelden, og jeg har lov å påstå at jeg er sliten for i dag har det vært rock n’ roll! Mandager er mandager, og det er alltid mye å gjøre liksom, men i dag altså.

  • Tidlig på jobb, med masse å gjøre
  • Ufrivillig tur til kiropraktor med Vesla
  • Jobb igjen, fortsatt masse å gjøre
  • Butikken, for man lever ikke lenge på bare luft og kjærlighet!
  • Hjem å lage middag, for uten mat og drikke…
  • Fikse uniformen til 17. mai, frem med nål og tråd!
  • Få Vesla ferdig og på skolen til filming med drillen, hun ringer og jeg bringer! (For kaldt til å la henne løpe i strutteskjørt)
  • Rydde opp etter middag
  • Lese til eksamen med Snupsi, tre kapittel og kontrollspørsmål! Jeg tar glatt eksamen jeg! Kan alt!

Det betyr at jeg har snakket og diskutert i mange timer. Nå er jeg ikke kjent for å være the strong silent type, men det får være måte på å være glad i sin egen stemme! Jeg er faktisk sliten av å høre meg selv! Så sliten at jeg har gitt meg selv munnkurv resten av kvelden! Det er derfor jeg skriver…

Nå har jeg en date med Jussi Adler Olsen, men regner med at jeg er i komatøs tilstand ganske snart! Nyt kvelden alle sammen, og i morgen kommer en ny dag med nye muligheter!

2 kommentarer

2 thoughts on “Super-woman!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.