Strike one… Mamma’n har OCD

Categories Blogg

Samboer-mamma må faktisk bokstavlig-talt sette på plass skapet en gang for alle, først som sist. Jada! Jeg har typ OCD når det kommer til klær, og spesielt med håndduker. Mye finner jeg meg i, men ikke kødd med hånddukene mine!

Seriøst! Hvem gjør sånn?!

Jeg holdt på å få hjerte-infarkt på flekken! Hei etter pusten og foreviget katastrofen. Snuppa vet UTMERKET godt hvor sær jeg er på dette, så jeg skjønte at det Sannsynligvis var gjort for å provosere på ert, men COME ON!

Sånt er ikke pent å gjøre, selv om de hadde ryddet det meste av huset. Jeg har ennå ikke fått pulsen under kontroll.
Sånn!

Nå er de små hånddukene i rett skap, bøyen er ut, og de tynne er rullet! Alt er i sin skjønneste orden igjen!

God helg!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.