Mamma’n får kjørt seg

Categories Blogg

Nå som Snuppa er hjemme hos mamma’n igjen, føles det veldig godt. Stemningen er litt mer hektisk men samtidig med mye mer latter og kos.

Dette blir fint! ❤️
Mamma’n får kjørt seg da! Snuppa er nemlig en veldig god motivator, og dermed får jeg faktisk rumpa opp av sofaen og drar for å trene. Akkurat nå er det intervall-trening for å få opp løpskapasiteten igjen, og Ikke minst å styrke kjernemuskulaturen. Tøffe men deilige dager for mamma’n.

I dag merket jeg at det begynner å løsne og hadde en forbedring på 3 km som var ganske ok. Jeg følte meg som en knust termos etterpå.

Nå har jeg ærlig fortjent en bytur med jentene. Snuppa skal følge kjæresten på flyplassen, og nå begynner hverdagene snart her i huset igjen.

Håper alle får en nydelig lørdag rundt om 🌸🌸🌸

2 kommentarer

2 thoughts on “Mamma’n får kjørt seg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.