Stjeler du maten min?!

Categories Blogg

Jeg er ikke noen grill-mester! Det skal være sagt at det er noe av det jeg behersker aller minst når det gjelder matlaging. Det hindrer meg likevel ikke i å grille.

Med ny grill betyr det mengder med grillmat fremover. Problemet er at den er så lav at jeg trenger en varmebestandig plate under. Til jeg får skaffet det, blir det grill på grill!

Ser unektelig litt søkt ut, men sånn må det bare. Må man så må man! Ikke alle mener jeg er elendig å grille. Noen prøvde faktisk å stjele maten jeg lagde! Ser du tjuvradden?

2 kommentarer

2 thoughts on “Stjeler du maten min?!

  1. Det er jo kjempekoselig å grille nå som det går mot sommer, og været blir varmere 😊

    Når det gjelder stjeling av mat er det ikke bare skjærer eller måker som stjeler maten. Abysinere (rasekatter) er fæle til å stjele. De som kjøpte en kattunge fra mitt første A-kull hadde abyssiner før de kjøpte hunnkattungen fra oss.

    De bodde i rekkehus, og mellom husene var det åpen veranda. Naboene satt og grillet, og der stjeler katten koteletten fra grillen som den kom tilbake med 😂🤣 Moren til min eldste abyssinerhunnkatt stjal fisk fra naboens grill da de satt ute og grillet. Så hvis det bor en abyssiner i nabolaget bør du ha øynene med det.

    Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.