Slapp fisk!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Slapp fisk! Det er det jeg er i dag. En skikkelig slapp fisk. Det er mandag igjen, og det var tungt å komme i gang på jobb i dag. Til slutt ga jeg opp kampen mot latskapen og dro hjem. Hvorfor skal arbeidsgiver betale for at jeg sitter å er ineffektiv?

Det er slitsomt å være lat. Jeg blir bare enda mer lat av det, så det er om å gjøre å bryte en ond sirkel. Komme seg i gang med noe som gir energi og tiltakslyst. Men hva skal det være?

Stakkars Vesla dro hjem fra skolen i dag med vondt i hode og magen. Da er det kanskje godt med nystekte horn? Også kanskje jeg trør til med en focaccia når jeg først et i siget? Jeg kan jo se handball samtidig, det er bare å vri TV mot kjøkkenet, så får jeg i pose og sekk. Eller jeg kan ligge på sofaen og nyte kvelden?

Valgets kval, men garantert handballkamp uansett hva ellers jeg gjør..

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.