I dag har det vært helt vakkert ute. Jeg har drømt om å bare klappe pc’n sammen og traske ut av kontoret for å nyte den vakre dagen, men den gang ei. Bordet fanger, og jeg må betale for latskapen fra i går. Så da sitter jeg her på kontoret som en sliten arbeidsmur, og kan bare takke meg selv for det. Heldigvis er jeg kommet lengre i dag enn jeg forventet, så nå kan jeg jobbe litt hjemmefra også. Da blir det nattskift på mor.

Hun lille argsinte har løpetid! Ingen tvil om det lengre.  Jeg ble spurt om jeg ikke skulle kastrere hanhunden, men det skal jeg ikke. Jeg spurte dyrlegen om kjemisk kastrering, men hun var ikke så veldig gira på det, dessuten var det for tett opp i løpetiden når jeg spurte. Hun lille argsinte prøvde å fikse det selv i går. Jeg trodde hun skulle bite av Mony de edlere deler da han forsøkte å snuse på henne. I dag har begge kyskhetsbelte på! Skal ikke ha noe hanky panky i mitt hus. I så fall ikke av de to!

I går fikk jeg laget en totaloversikt over det som vi har å gjøre første halvår av 2023. Hverken Vesla eller jeg skal slite med at vi har for lite å gjøre fremover, men nå blir det kanskje lettere å huske alt? Jeg husker ikke engang om jeg har fått med meg alt inn på kalenderen, men det får gå som det går. Jeg har gitt det et ærlig forsøk om ikke annet. Egentlig er det ikke så skrekkelig mye, men det er noe hver dag. Frem til påsken er over har vi bare to frihelger, og en fredag uten fastsatte aktiviteter, og den fredagen er ikke engang i forbindelse med en frihelg. Det fikser seg uansett. Det må det jo, for jeg har jo planlagt det sånn, og planleggingen er jo halve jobben!

Jobb eller ikke, fotballkampene til Glimt må jeg ha med meg, selv om det ikke alltid er like mye å rope hurra for!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.