Pupper, pupper, pupper!

Categories Blogg, Galskap satt i system, Hverdagsliv

Fra tidlig i tenåra var jeg «velsignet» med et balkongparti som gjorde at mange menn ikke møtte blikket mitt overhode. Balkongpartiet fikk det meste av oppmerksomheten. Jeg skriver «velsignet» fordi det gjorde meg skrekkelig usikker og utilpass når kroppen min fikk mer oppmerksomhet enn meg som menneske, men samtidig var jeg fornøyd med puppene mine på den andre siden.

Nå som mange år er gått, er det ikke like stas med store pupper. Hva skal jeg med det liksom?

Etter å ha levd med «BH-størrelse à la Dolly Halvparten» i hele mitt liv, kneler nå nakke rygg og skuldre.  Det er rett og slett et helvete å ha på BH en hel dag, og da har jeg sånn tannpine-vondt mellom skulderbladene, og jeg har i tillegg fått dype søkk på skuldrene etter et liv med BH. Når jeg i tillegg ligger på ryggen føles det som jeg får puppene opp i halsen og at de skal kvele meg. Så jeg har bestemt meg, jeg skal også fikse mine pupper, for jeg har fått evig nok! Nå vil jeg ha små pupper! Små og faste. Drømmen er å få en B-cup, og helst ikke trenge BH i hele tatt!

Dersom jeg skulle gjort dette i egen regi, snakker vi om en anstendig sum, men legen søkte om å få det gjennom det offentlige siden dette har vært et problem da jeg var 55 kg like mye som nå når jeg er.., ja, mye mer! Jeg har fått innvilget operasjon på sykehuset, men må gå ned en del kilo først før jeg får tatt den, så det ligger litt frem i tid. Det er motivasjonen sin  til å gå ned i vekt. Fremtidsutsikter uten å være konstant øm i skuldre og ha vond rygg og nakke. Ja takk, sier jeg!

Heller små pupper enn store, sier jeg!

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Pupper, pupper, pupper!

  1. Jeg har ikke hatt store, helt sånn midt på treet. Og det er jeg skikkelig glad for. Ikke noe vondt, og ikke har de hengt særlig heller. Litt pga jeg ikke har hatt barn og ammet noen også da. Men skjønner det med å ville ta bort. Men det er jo sikkert flott motivasjon for å ta av litt også, hvis du må det. Men hvis man vet det er noe “godt” i enden 🙂

      1. skal faktisk gå igjennom den søknadsprosessen selv, når det er for helsa og komfort, så velger jeg å downsize, gleder meg jeg. lykke til med prosessen din♡

  2. Jeg slet i mange år med det samme. Utviklet tidlig store bryster, og det varikke noe kjekt å føle at man skilte seg ut. For en del år siden tok jeg mot til meg og gikk til fastlegen min. Han forsto meg og det tok ikke mange månedene før jeg ble kalt inn til operasjon. Jeg har aldri angret. Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.