Fortsatt ung og rocka

Categories Blogg, Hverdagsliv

Selv om Vesla har vært full av snørr & gørr og feber, har jeg klart å fått barnet til å krølle seg sammen med latterkrampe. Sånn går det når mamma’n jager på evig ungdom og prøver å være litt in. Med andre ord, ingen ubetinget suksess.

Jeg har typisk nordisk hår. Det er normalt med hår, men det er tynt og fint, så altså ingen løvemanke å skryte av. Siden jeg følger litt med i tiden, fant jeg ut at det kunne være lurt å hjelpe naturen litt og prøve extention, og det ble bestilt på nett, og i dag kom herligheten.

Jeg trodde jeg hadde bestilt ekte hår, men Vesla kastet et blikk på håret, og konstaterte at det var syntetisk. Jaja, hva tenkte jeg at jeg kom til å få for under en 100 lapp? Jeg fant dog ut at dette måtte prøves, uansett om det var fake!
Å sette dette på når håret var skittent og krøllete var vel ikke oppskriften på at det skulle bli bra, men jeg ville ha et inntrykk av hvordan det kom til å se ut.

Da jeg viste herligheten til Vesla, knakk hun sammen i latter og påstod at jeg så ut som Mother Gothel i Rapunzel. Det var ikke ment som et kompliment.


I håp om å få litt støtte og komplimenter hos storjentene, sendte jeg de bilde av herligheten. Hos de fikk jeg bare taushet og vantro blikk tilbake.
Jeg prøver jo bare å være litt in i tiden, men lykkes visst ikke helt med det. I følge jentene er jeg over femti år, og skal egentlig bare være lykkelig for at jeg fortsatt puster!

4 kommentarer

4 thoughts on “Fortsatt ung og rocka

  1. Her går prinsessa å konstant regner på hvor gammel jeg er når lillebror er like gammel som henne. Hun synes da vi kommer til å være for gammel til å ha en 11 åring, å lurer på om hun skal overta omsorgen når han er 11 og hun er 20..

  2. Vel, hadde jeg ikke blitt fortalt at dette er extensions så hadde jeg tatt det for å være ditt når jeg ser på bildet. Synes du var fin jeg 🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.