Privatskole

Categories Blogg

Nå har det vært ei virkelig hektisk tid. Jeg har jo så himla mye liv og leve. Masse som skjer og mange muligheter til å oppleve nye ting. Jeg klarer ikke å la det gå fra meg. Alt må sjekkes ut.

Privat er livet mer stabilt og rolig. Vesla er opptatt med masse fritidssysler, og godt er det siden det nå nærmer seg en måned uten skole. For å være ærlig har streiken gjort at jeg spekulerer på om ikke det hadde vært bedre å flytte henne over på privatskole. Der er det ingen streik, færre elever i klassen, og kanskje rom for bedre faglig støtte i fagene. Hun klarer seg fint selv om det er streik, men jeg vet ikke om mammaen gjør det, for jeg er ofte grinete fordi det er rotete overalt.

Nei, jeg har ikke bestemt meg, men privatskole er definitivt et alternativ.

Jeg skulle begynt å pusse opp det nye rommet hennes nå i helga, men så tittet jeg ut vinduet. Det er nydelig høstvær her. Her nord vet vi at det kan være lenge mellom slike skatter, så da er vet vi at det bare er å komme seg ut.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Privatskole

  1. det går nok den veien med den offentlige skolen. flere vil sende barna på privatskole.
    jeg hadde sikkert valgt privatskole dersom jeg hadde hatt skolebarn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.