Potensielt trøbbel

Categories Blogg

«Hva ser du etter her inne da? Hva søket du?»

Det klassiske Tinder-spørsmålet kommer veldig ofte tidlig når man chatter. Hva ser du etter? Ja, hva er det egentlig jeg ser etter?

Jeg ser etter integritet. Jeg ser etter reflekterte menn som har meninger. Jeg ser etter humor. Jeg ser etter modenhet. Jeg ser etter noen som tar ansvar for livet. Jeg ser etter verdier jeg verdsetter. Jeg ser etter tillit og aksept. Jeg ser etter et bra menneske.

Hvorfor jeg da leter på Tinder er et sant mysterium.. 😂

Oddsen for at jeg finner han på Tinder er vel minimal, men at det finnes mye potensiell trøbbel der inne kan jeg garantere.

«Nei, søker vel ikke noe spesielt, er vel bare generelt nysgjerrig.»

Det er vel det mest riktige svaret på spørsmålet. Jeg er veldig nysgjerrig på det meste, og det blir unektelig endel latter mens jeg chatter.

Møte noen? Nei, jeg har forsøkt meg på en kaffe nå og da, men det har ikke funket for meg. Jeg konstaterer at det er et morsomt tidsfordriv, men det er neppe plassen jeg skal treffe min significant other på.

4 kommentarer

4 thoughts on “Potensielt trøbbel

  1. Jeg vet om flere lykkelige par som har møtt hverandre på Tinder eller lignende steder.
    Du skal ikke utelukke at du finner noen der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.