På’n igjen

Categories Blogg

Da var årets hovedferie over for denne gang, og jeg er godt inne i andre uken på jobb. Jeg måtte ha en aldri så liten blogg-ferie også.

I stede for å betrakte livet og skildre det, har jeg levd litt mer enn ellers. Ei lita uke var Vesla borte, og da var det virkelig tid for å bare være Heidi. Det er utrolig deilig å bare ha tid for seg selv. Stå opp når man vil, spise til de merkeligste tider og de merkeligste retter. En av dagene ble tilbragt i pysj, og kun pysj hele dagen. Det var fantastisk! Jeg hadde en date med Gunnar Staalesen, og jeg hadde late dager i solsteika. Jeg fikk også pleiet litt vennskap uten telefoner om at jeg måtte komme hjem. Det er sånne ting som gir masse energi.

Så var det over og tilbake til hverdagen. Jeg tror jeg liker hverdager like godt som ferier. Det er godt med struktur og rutine. Godt å være tilbake på jobb og ikke minst tilbake med bloggen.

Det er bare å stålsette seg på hjemmebane for både Vesla og Snuppa begynner på skolen om noen dager. Jeg regner med det blir litt tid med innkjøring av hverdagen, men det går nok bra. To skoleunger! Snuppa liker nok ikke betegnelsen, men den gjør at jeg føler meg ung og rocka ei stund til, så da blir det sånn!

Tenk at Vesla begynner på ungdomsskolen. Det er jo helt sprøtt! en ny æra! Hvordan kan hun vokse opp så fort når jeg ikke føler meg en dag eldre?!

Nei, det er vel på’n igjen med det meste, men først skal de siste dagene av sommeren nytes selv om jeg er begynt på jobb igjen.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “På’n igjen

  1. Sommerferien har gått fort, og den har fløyet av gårde.

    Nå har mannen min ferie, og han er i sin 2.uke. Vi har gjort kjempemasse koselige ting hjemme, og vi ser an været. Blir det fint vær her blir vi hjemme. Hvis ikke tar vi oss en eller annen plass neste uke.

    I neste uke begynner koret vi synger i på. Det blir kjempekoselig å se igjen korvennen våre 😊

    Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.