Ooops, I did it again!

Categories Blogg

I dag skal jeg ut på tur gjennom jobben, og er ikke hjemme på noen dager. Det er i forbindelse med et utviklings-program for reiselivsbedrifter, så nå skal jeg være kritiker! Vi skal til ei fiskebrygge, og jeg stor-gleder meg.

I går satt jeg å forberedte meg og analyserte tall og drift, for jeg liker å være godt forberedt. Det går jo så det suser for tida! Ja også måtte jeg oppdatere litt på layouten på bloggen. Lurer på om WordPress er glad jeg ikke sendte support-Mail i går kveld. Nord-Norsk lemmen i nært forestående menopause, som til alt overmål plagdes noe aldeles forferdelig. Jeg er god på nord-norsk bannskap, men i går ble det etablert endel nye gloser..

Derfor ble det også seint, og jeg forsov meg.

Hadde jeg pakket? Nei! Jeg var hysterisk der jeg løp rundt som en olm okse på leit etter turklær. Toget hadde jeg ikke sjanse på å nå, så 30 min etter at jeg våknet i panikk, løp jeg til bussen i mi turbukse og lille storebror si turjakke som er stor, tung og varm!

Uten sminke og uten å ha fått en dusj! Definitivt hatt bedre dager jeg da! Men jeg har i det minste husket kamera, trusa og tannbørsten! Trenger ikke engang visa-kortet for jeg skal jo være frilufts-menneske!!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ooops, I did it again!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.