O’boy.. Nå holder det hardt!!

Categories Blogg

I dag da jeg kom fra jobb så stua ut som ei slagmark. Skoledagen var viet til mat & helse, og Vesla og Bestisen skulle lage middag sammen.

Da jeg kom inn stod det mat og brukte fat på bordet. Jentene hadde laget vafler OG eggerøre! Det var godt hver for seg, men samlet.. 🤢

Ett blikk inn på kjøkkenet, og jeg kjente temperaturen steg som om covid-19 viruset hadde angrepet og gjort meg akutt syk! Det holdt hardt men jeg holdt roen.

Så skulle jeg få de to til å lage det de SKULLE lage. Kalkun filèt med bearnaise, pommes frites og salat. De var litt motvillige, men kom seg omsider i gang.

Fytti katta! Det var utrolig godt!

Nå holder de to finingene på å rydde kjøkkenet, og jeg.. Jeg skal frekventere sofaen ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.