Man blir aldri for gammel til å rødme

Categories Blogg

Ja, så var jeg plutselig slikkelig i det tjuende århundre. Jeg har da hatt en internett date. Han har jo aldri fått komme hjem til meg, så jeg måtte jo ha en rundvisning online. Så jeg gikk nå rundt og små skravlet med den bærbare i armene. Vesla sov heldigvis. Det vil si, jeg trodde hun sov.

La meg si det sånn, jeg har hatt besøk her hjemme to eller tre ganger av en mann siden jeg ble skilt, men aldri når ungene har vært hjemme. Så Vesla har aldri møtt noen random her hjemme. Aldri! Den ene hun har møtt her, kjente hun ganske godt fra før, og vi var kjærester i to år. Med andre ord er hun ikke vant til at mamma’n blir flørtete og kanskje en anelse klissete.

Så tilbake i stua sitter vi der å smås-nakker da det lille monsteret stikker hodet ut i stua utbryter:

-Dokker e ækkel å hør på! Get a room!

Jeg kjente jeg rødmet fra topp til tå, og kvesset blikk men før jeg fikk sagt noe var det lille trollet tilbake i seng. Gud bedre hun kan vente til hun blir tenåring. Det blir ikke noe kjære mor da! Jeg skal være den kleineste mammaen i mils omkrets. Payback is comming young lady!

Han på andre siden av skjermen lo bare, men sa ikke noe. Stemningen ble brått en annen, og vi avsluttet. Gjett om mitt lille spetakkel skal få svi! Jeg skal beslaglegge TV, data, telefon, internett, bursdagsgaver, julegaver, lommepenger og lørdagsgodis i uoverskuelig fremtid!!

PS! Det var faktisk veldig hyggelig da..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.