Nostalgi

Categories Blogg

Å kjede seg er sunt. Da blir det vanvittig mye bedre når det endelig skjer noe morsomt. Det har vært litt kjedelig en stund, men det skyldes selvsagt at vi har måtte praktisere sosial distanse.

Vi feiret Sankthansaften sammen med noen venner i går. Jeg forstod det slik at vi skulle være noen sammen og grille, men plutselig ynglet det med mennesker overalt. Først var det litt overveldende, men det gikk seg til.

Det ble en så hyggelig kveld!

God mat på grillen, bål og musikk. Gode venner og morsomme øyeblikk. Det er slike ting som gir innskudd i minnebanken.

I dag har det vært tid for litt nostalgi. Gjensyn med Sex og singelliv. Jeg ler nå litt for meg selv. Serien har ikke mistet sin relevans etter alle disse årene.

Faktisk er den relevant for meg mer enn noensinne. Jeg ser og ler, og ikke minst kjenner jeg meg igjen..

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.