Last Updated:

Nesten, men innafor likevel

Categories Blogg

Etter å ha agert som Råsa blogger i dag, tror jeg påvirkningen av meg selv ble altfor stor. Jeg hadde helt glemt helt av den forhatte selvangivelsen som skulle inn. Jeg kom på den da jeg tok en kjapp kaffe med en venninne, og skal jeg tok beina fatt og kom meg hjem. Jeg hadde panikk!!!

Lettere hysterisk satte jeg meg ned for å få lagt  inn de fradragene som ikke var kommet med. Det var så mye, og selvangivelsen har fått ny layout. Pulsen var høy, og Hr. Garmin ba meg roe meg kraftig ned.

Jeg la inn tall, datoer og kryss-sjekket. Jeg ble ferdig! Lykke!

Riktignok ble Vesla hudflettet noen ganger fordi hun kom i synsfeltet mitt når jeg var plaget som verst, men det virker som overlevelses instinktet hennes slo til, så hun klarte seg.

Omsider var det bare å trykke lever og så var det gjort. Måpende ble jeg sittende å se på skjermen. Seriøst! Alt kaoset helt unødvendig!!!

Sånn var det ikke før! Da var det 30. april kl 23.59 som var fristen uansett hvilken dag som kom etter. 1.mai er jo fridag uansett!!!
Jaja, godt med alt som er gjort tenker jeg!

PS! HUSK SELVANGIVELSEN!

2 kommentarer

2 thoughts on “Nesten, men innafor likevel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.