Last Updated:

Milano, ferie og lansering av nytt produkt

Categories Blogg-Heidi

Hei alle mine søtnoser,

Jeg er oppriktig lei meg for at jeg ikke fikk laget videoer i går eller blogget så mye, men det har hendt SÅÅÅ mye spennende siden sist.

Jeg har vært på en deilig “mini-ferie”. Det har vært så fint at jeg nå gruer meg til at alt blir kjedelig igjen. Jeg har frekventert Milano. Vi dro nærmest på impuls. Jeg trives så godt der. Før jeg dro, måtte jeg bare finne barnepass til Daisy Dior. Hun er jo bare såå søt, så det var ikke så vanskelig.

Så var det jeg, bestisen og Milano. Det har bare vært helt AMAZING! Det ble ikke så mye sol som vi håpet på, men vi føler vi fikk det vi kom for. En deilig kaffe eller to, og vi fikk oppleve mange fine steder på tur dit. Miano er jo mote-mekka nummer én, så outfitten var omhyggelig planlagt. Det er jo plassen for å se, eller bli sett. Ull-undertøy anno 2010 er alltid en slager. Reisen var forøvrig sponset av Apostlenes hester.

(Haka opp! Rumpa ut! Magen inn! Puppene frem!) Shoot!

Jeg har fått shoppet i helgen! Nå gikk det litt mer penger enn jeg hadde planlagt, men jeg bare måtte. Sånne ting som jeg ikke kan klare meg uten rett og slett, og litt impulskjøp. Det jeg ikke visste jeg trengte, men tenkte må ha det! Bare må ha det! Sjekk ut de lekre nyhetene mine! Selvsagt skal jeg lage en demo-video når jeg prøver det. Geldings!

Da det ble kveld, var det rød løper-fest på denne dama. Vi feiret vinneren av Kompani Lauritzen. OMG! Det var så fantastisk rørende å se den verdige vinneren. Vi fikk vår dose chapagne (brus) både, jeg Monty Sebastién og Daisy Dior. Festen var overdådig fra ende til annen, og jeg elsker fester som er sponset. Alt var gratis!

Resten av denne helga skal jeg bruke på å jobbe mot lansering mitt eget produkt for vektreduksjon. Isbit-dietten, som kommer til å bli den mest effektive kuren gjennom tidene. Det kan jeg garantere. Ingen karbohydrater, ingen ingen frie radikale, ikke fett, den er vegansk, og gluten- og laktosefri. Alt er halal, og inneholder ikke svin. Sist men ikke minst, du får i deg nok vann. Lanseringen kommer til å bli helt fantastisk. Konseptet heter “Water by Heidi”.

Takk til alle fine folkene rundt meg og takk til alle mine fine følgere som har tro på meg. Jeg hadde ikke vært den jeg er i dag hvis det ikke hadde vært for dere.

XOXO!

Blogg-Heidi

 

(Redaksjonen anfører at Milano er en lokal pub, 16 minutters gange unna husdøra.)

4 kommentarer

4 thoughts on “Milano, ferie og lansering av nytt produkt

  1. Det ene Milano er da så godt som det andre, spør du meg!
    – Eller.. Jeg vil vel faktisk gå så langt som å si at den hjemlige utgaven er å foretrekke grunnet perverst lang beregnet reisetid til Italia med Apostlenes hester *haha*
    – Grattis med storslått plassering i dag! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.