Min egen verste fiende

Categories Blogg, Hverdagsliv

Det er ikke ofte jeg er skikkelig stresset, men det er jeg nå.

Det virker ikke som jeg overhode skal komme meg i mål med hverken det ene eller det andre, være seg jobb eller privat. Jeg lurer på om jeg har lagt lista så høyt at jeg ikke kommer over helskinnet denne gangen?

Kjernen i mitt problem eller utfordring, er at jeg har en tendens til å gape over for mye. Rett og slett ikke eie magemål. Nå snakker jeg ikke om kaker og søte saker, selv om det også er utfordrene, men ting jeg skal gjøre. Jada, sier jeg. Det skal jeg gjøre! Men jeg har aldri tid til halvparten egentlig. Hadde det ikke vært fint om jeg hadde sagt ja ut av det gode i mitt hjerte? Nei, det er ikke sånn. Jeg sier ja, fordi jeg er hysterisk redd for å gå glipp av noe artig å gjøre. Om jeg er sliten og utslitt er ikke så nøye. Ja! sier jeg og tror at om bare JEG gjør det, så blir det så mye bedre. Jeg tror rett og slett jeg er en blanding av egoist og masochist. Hvem andre vil vel ta på seg så mye å gjøre i redsel for å gå glipp av noe, selv om rygg, nakke og armer verker?

Av og til tenker jeg at jeg er min egen verste fiende, andre ganger vet jeg at jeg er det..

6 kommentarer

6 thoughts on “Min egen verste fiende

  1. Bedre enn dem som til enhver tid sutrer om at armer, rygg eller nakke verker og derfor kan de ikke være med på eller gjøre en dritt.. stå på, ikke bare bli ei sånn kjerring som sitter hjemme og sutrer, ikke gå glipp av moroa 😜👍🏾🐰

      1. Endre innstillingene dine slik at de som kommenterer i bloggen din får opp varsel når du svarer på kommentarene. Det vil lønne seg i lengden 😜🐰

          1. Et eller annet sted finner du det. Du er en av få jeg ikke får opp varsel når du svarer. Alltid irritert meg 🤪🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.