Mannevonde kjerringer..

Categories Blogg

“Han jeg bor med er ei kjerring!”

Det var et heftig utbrudd til å være fra min venninne, og samboer’n hennes protesterte heftig. Han forsvarte seg med nebb og klør mens hun angrep med alle klør ute. Jeg, lurte på hvor jeg kunne finne popcorn og cola. Her var det action!

Opp gjennom årene har han alltid hevdet at kvinner som stabler iskalde føtter på mannens mage når de går å legger seg, er kjerringer. Og denne natta hadde han altså dristet seg til å varme tottisene sine ørlite mot kroppen hennes. Hu hei! Hvor forbannet hun ble, og konklusjonen var at han var ei real kjerring! Han forsøkte å forsvare seg med at han hadde neggelbit og alvorlige frostskader, men hun bare glefset tilbake at hvis han ikke klarte å ha på seg sokker i stua, fantes det ingen formildende omstendigheter.

Jeg lo litt nervøst mens jeg priste meg lykkelig for at Vesla ikke var med på besøk, og var veldig forsiktig med å gi min støtte til hverken den ene eller den andre. Jeg frøs nemlig så galt natta i for veien, at jeg plantet føttene mine strategisk mot det lille spetaklet som hadde lagt seg i min seng. Gang på gang..

Hun vrei seg og sparket etter meg i søvne og til slutt freste hun “SLUTT!” til meg. Jeg bare mumlet beskjemmet at om det var så ille kunne hun jo bare legge seg i sin egen seng!

Så jeg er vel ei mannevond kjerring jeg også…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.