Mamma’n til Vesla tar siste stikk

Categories Blogg

I dag var det gjort.

Jeg fremstår nå som en person som ikke telles med i sosiale sammenhenger lengre. Person non grata! Det kunne jo vært veldig trist, men ikke denne gangen. Vi snakker da om smittevernsrestriksjonene. Jeg er nemlig full-vaksinert. Jeg er personen som alltid kan bli med på ALT fra nå av!  Jeg har tatt siste stikk.

Jeg ble vaksinert av en fantastisk dame. (Jordmoren som ønsket Vesla velkommen til verden) og vi var enige om at verden kjentes så mye bedre straks jeg hadde fått vaksinen. Så trygg at jeg kunne koste på meg et “JUHUU!” da jeg var ferdig.

Det er litt godt å tenke på. Nå er det gode muligheter for at jeg ikke blir smittet, og om jeg blir det, vil det helst bli et mildt angrepet. Så nå kan jeg slippe skuldrene litt ned.

Utlandet er fortsatt ikke et alternativ for oss, for Vesla er bare 13 og er derfor ikke vaksinert. Jeg gambler ikke med helsa hennes. Hun er for verdifull til det! Når verden blir litt tryggere kan vi vurdere det, men ikke ennå. Ennå må vi være forsiktige å følge smittevern restriksjonene, men nå kan mor være mer sosial og treffe de som er utenfor min kohort!

Så Verden! Vær klar, for nå blir det rock n’ roll!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mamma’n til Vesla tar siste stikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.