Last Updated:

Mamma’n til Vesla må få opp noe pynt på veggene..

Categories Blogg

Reklame | https://www.bgafotobutikk.no/

Huset i svingen hvor jeg bor, er et lite hvitt hus. Veldig standard hus hvor alle på rekken har relativt lik fasade. Den egner seg ikke til å vise hvem jeg er og hvilken stil jeg har. Innvendig derimot, er det Heidi-stil.

Jeg liker stua mi spesielt godt. Da jeg pusset opp, ble det relativt mørke flater, men lyse møbler bryter opp rommet og gir fine kontraster. Ennå så leter jeg etter inspirasjon til å dekke veggene, nettopp fordi jeg er kresen på hva jeg vil ha på veggene. Jeg har vært inne på nettstedet https://www.bga.fotobutikk.no.

Denne nettbutikken er en familiebedrift som er etablert i Gävle i Sverige. De har ti fysiske butikker, og en er i Norge og resten i Sverige. Ja, også har de nettbutikken. Det er faktisk samme eier for alle butikkene, så her er du sikret like god kundebehandling enten du kjøper i butikk eller på nett. Det kjennes liksom mer personlig å handle hos en familiebedrift, fremfor hos et upersonlig varehus.

https://www.bga.fotobutikk.no/ fant jeg så utrolig masse vakre postere, speil og rammer. Det var masse forskjellige stilarter, og du finner noe for enhver smak.

Eierinnen til det lille hvite huset i svingen ble helt euforisk av produktene. Det var postere til vanvittig bra priser, og de kjører også 35% rabatt på er utvalg av postere. Det er faktisk ganske vanskelig å bestemme seg fordi det er så mye vakkert å fylle veggene med.

 

Dette må være det vakreste bildet jeg noen sinne har sett. Det er så uttrykksfullt. Jeg synes bildet forteller en historie om et liv som har vært hardt, men ennå inneholder vame og håp…

BGA Fotobutikk trykker opp posterne sine selv i mange forskjellige størrelser, og bruker tykkere aldersbestandig papir med matt overflate. De selger også rammer som passer alle størrelsene.

Jeg ville valgt en mørk grå ramme som hadde passet perfekt inn i min stue og til denne posteren. Litt rustikk stil.

Det beste med disse sidene er likevel muligheten til å finne inspirasjon til eget hjem. Det kuleste er at bildene er fra deres egne kunder, som har tagget butikken på instagram siden deres, og derfor får publisert bilder av hjemmet sitt. Morsomt med inspirasjon fra kunder, for det viser at vi alle kan være interiør-arkitekter i vårt eget hjem og på den måten vise frem vår egen stil.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.