Last Updated:

Mamma’n mistet Vesla

Categories Blogg

Tilbakeblikk fra 2016

Gårsdagen var litt hektisk når Vesla forsvant for meg på City Nord. Det nektes ikke at hun fikk en skikkelig verbal overhøvling når jeg fant henne. Det var tilløp til at jeg ble kjemperedd når hun ble borte så lenge.

I dag fikk jeg forklaringen. Hun hadde bare 13 kr i jakka si, og ville så gjerne kjøpe morsdagsgave alene. Hun har nå erfart at det er skrekkelig lite å finne til 13kr, og hun hadde brukt tiden til dette…

Når jeg fant henne avlyste jeg all form for shopping, og vi dro rett hjem. Sånn er det hos oss når reglene brytes.

I dag er jeg mjuk om hjertet av den lille jenta med så mye omtanke.. ❤️❤️❤️

Og man kan finne morsdagsgave til under 13kr… Det er bare å håpe at mamma’n forstår hvor mye arbeid det har kostet en liten 7 åring å finne den❤️❤️❤️

Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.