Last Updated:

Valentines day for ei singel dame

Categories Blogg

Det er for tiden flere singel husholdninger i Norge enn noen sinne. Flere bor alene, og det betyr selvsagt at flere kjenner på det å savne en significant other, og faktisk det å være ensom. Ikke nok med det, de som er singel betaler da også for to. Jeg mener, husleie og faste kostnader som før ble delt på to, betales nå på en lønning.

Nå som det er Valentinsdagen har handelsstanden noen av sine glansdager. De kan gni seg i hendene over nok en vellykket implementering av kjøpsvaner fra det store utland. Det reklameres for romantiske middager for to med rabatterte priser. Ikke nok med at man må spise alene, men man får altså ikke benytte seg av de gode tilbudene siden man bare er en. Valentinsgaven skal overgå tidligere år, og det er utrolig mange vakre gaver i omløp.

Her i byen er det en kafé som har annonsert med singel-kveld. Dit kan alle gå uten å være del av et lykkelige par som er ute for å feire sin kjærlighet. Hva tror dere om det? Det blir hotteste sjekke-plassen i kveld tenker jeg 😂

Jeg tror ikke majoriteten av single ønsker å være singel over tid. Jeg tror mennesker er skapt som flokkdyr og at det ligger nedfelt i oss at vi ønsker å leve i en «flokk». I realiteten har jeg snart bodd alene i 8 år. Det er lenge, og følgelig spør man seg selv om man faktisk gidder å få inn noen i huset igjen. Noen som kommer inn å rokker ved det vante.

Jeg skal ikke på sjekker’n i kveld. Orker ikke rett og slett. Skal heller ha alle hjertens kveld med Vesla. Kanskje jeg skal overraske henne med noe koselig? Hun er jo et av favoritt menneskene mine, og det kunne vært fint å overrasket henne samtidig som jeg viser henne at kjærlighet også er viktig mellom en mor og en datter.

Ja, det gjør jeg!
Oppdatering kommer etterhvert!

Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “Valentines day for ei singel dame

  1. Valentines kan være med hvem som helst 🙂 Jeg, søster og bror er på hyttetur i Sverige. Vi kjøpte tulipaner til oss selv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.