Last Updated:

Når mamma’n kjeder seg blir det dyrt…

Categories Blogg

Når god-gutten ligger hjemme å er dau-sjuk, blir det ganske kjedelig for mammaen å være hjemme. Orker ikke drikke vin alene, det er ikke min greie.

Var ikke håret egentlig en tanke for rødt?

Frisøren nektet å rasere det mer enn å få en jevn farge i det. Jeg synes det ble litt «ikke meg»! Jeg ville jo egentlig bli blondere.

Hadde ikke jeg no striping liggende da? Hmmm….

Uuuups! Det hadde jeg!

Ja, da var det på’n igjen. Enten blir jeg fornøyd, eller så blir jeg raka fant….

 

NEI! Nå gjør det ille vondt i Visa-kortet mitt! 😩

Pokker!!! Det gikk ikke heeelt etter planen. Shit happends! Jaja, det vokser jo ut igjen.. Inntil jeg tørr å gjøre et stunt på nytt, og farge det for n’te gang, blir det lue på meg igjen. Godt jeg har strikket meg noen kjekke luer sånn at jeg har litt å velge mellom i hvertfall. 🤷🏻‍♀️

God lørdag! Nå skal jeg farge bryna!!!

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når mamma’n kjeder seg blir det dyrt…

  1. Når det er rødt i ugangspunktet, eller litt oransjish, så blir det lett litt GULL aktig hvis man striper oppå 😀 Det minner meg på at JEG bør farge håret snart…Hjemme. Men jeg har fast EN farge jeg bruker, blir nesten lik hver gang 😀 La de vokse litt ut nå, så slipper noe av fargen, og SÅ kan du gjøre noe igjen. Vente 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.