Mamma’n gone viral

Categories Blogg, Hverdagsliv

Mor på Tik Tok..

Vesla er ikke heeelt fornøyd med den siste tids utvikling på vår felles Tik Tok bruker, for mor har lekt seg med selvbrunings spray på egen hånd, til stor forlystelse for de som er innom profilen. Det resulterte med stor spredning av videoen. Jeg kunne jo ikke bry meg mindre om jeg dummer meg litt ut, for det er jo akkurat sånn jeg er, men jeg ser bedre ut med filter!

Det er så mange hyggelige ungdommer der ute, og selv om det nok er mange som tenker jeg er bra håpløs, er det også mange som tar frem smilet når de ser på. Det er jo det som er hele vitsen. Å få frem smilet.

Vi er hjemme igjen etter hyttetur, men det ble et godt gammeldags barnehjem her i går. Lett blanding av masse flotte ungdommer. Jeg blir så glad når jeg har tid til å prate med de. De er så undrende, tenkende, kloke og reflekterte. Og ikke minst unge og full av liv og lek. Selvsagt måtte jeg frem med en liten pekefinger nå og da, men det tåler de.

I dag har jeg fått TikTok-forbud hos Vesla. «Nu får du ro ned! Det blir for mye!» Jaja, da får jeg bare gjøre som hun sier da, det er jo hun som er the mastermind bak stuntet, men jeg hadde ikke ventet at det skulle være så gøy da!

6 kommentarer

6 thoughts on “Mamma’n gone viral

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.