Magiske stunder

Categories Blogg

Jeg slutter aldri å la meg forundre over naturens egen måte å lage de vakreste kunstinstallasjoner. Tenk så vakkert et lite snøfnugg kan være, og når man ser de små fnuggene mot votten, så er ingen av de like. Små lette fnugg som bare ligger der å glitrer mot deg som små diamanter. Det er til å drømme seg bort.
Også isrosene. De vakre isrosene man nesten ikke ser lengre, fordi husene er blitt bedre. Da jeg var liten elsket jeg å se på vinduene med isrosene.

 

I dag lot jeg meg igjen imponere. Litt snø mot ruten, og jeg fikk en ny utsikt. Det er som om naturen har brukt litt snø, og laget et kaleidoskop, eller en liten ramme not verden. Hver gang jeg drar fra gardinene er det som kaleidoskopet er vridd, og noe nytt kommer til syne. Deilig å våkne i god tid, og ha tiden til å bare ligge sånn og filosofere over alt det forunderlige som finnes.

4 kommentarer

4 thoughts on “Magiske stunder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.