Litt labil eller?

Categories Blogg

Melding kl 06.15 på min telefon

«Hei søta, jeg tenker det kunne vært fint bruke litt tid sammen. Har du lyst til det? Chatte litt?»

Svar kl 06.20 fra meg

«Ja, det hadde vært hyggelig, men må bli senere for jeg er på tur på jobb.»

Svar inn kl 06.22 på telefonen

«Glem det! Du er så useriøs hele tiden. Dette gidder jeg ikke. Bla,bla,bla… Du får blokke meg om du føler for det!»

Jeg leste meldingen noen ganger før jeg begynte å le, og svarte.

«Seriøst? Tror du jeg er 13 år eller. Jeg driver ikke å blokker folk selv om jeg ikke forstår de helt. Ha et godt liv!

Noen minutter senere kom svaret. «Slik du svarer så blokker JEG deg! Ha et godt liv selv!»

SERIØST? 😂😂😂
Jeg er snart 50 år! Hva er dette for noe? Fra 0 til 100 på no time, og jeg så ikke den komme! Ikke rart man sitter som et spørsmålstegn og lurer på hva som hendte her nå..

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.