Lader opp til fat-camp

Categories Blogg

Jeg skal dra på fat-camp når dette er over!

Jeg sitter altså hjemme, kveld etter kveld og koser meg over evne. Livet er utrolig deilig og bedagelig nå i disse unntakstider. Jeg er bare i hjemmets lune rede, omgitt av sofaer, god mat og drikke. Sånn blir det kos av! Sånn blir det kilo av.

Nå har jeg hatt det slik i snart fire uker. Ja, jeg tror i det minste det er fire uker. Herregud så råtten jeg begynner å bli. Å gå tur hjelper ikke når jeg bare sitter i ro resten av dagen. Må jeg ta i når jeg gjør npe, peser jeg som få. Det er helt klart at kondis er ferskvare, og min er gått ut på dato. Ja, nå var det dårlig dato i utgangspunktet da.

Så da sitter jeg her da å eser ut.

Når dette er over skal jeg på fat-camp. Da blir det intens trening for å komme i form, og for å redusere kalori-inntaker fra sånn rundt 100 000 til 1800. Og det bare  for å komme tilbake i normal råtten form.

Men det gir jeg jamt pokker i! Nå skal jeg nemlig bare nyte påska!

2 kommentarer

2 thoughts on “Lader opp til fat-camp

  1. Jeg har litt sånne råtne vaner til vanlig også jeg, så det blir ikke SÅ mye kilo opp. Jeg trimmer faktisk mer nå enn jeg har gjort på årevis. Jeg går tur HVER dag, fordi jeg må ut av leiligheten litt. Før rakk jeg ikke det pga jobb til sent. NÅ sier jobben at viktig vi kommer oss ut litt. Så det gjør jeg. OG går og går. I dag skal jeg IGJEN gå til Ekebergparken å treffe søsteren min. Fint på toppen der, og i dag er det fint vær igjen her i alle fall 🙂 Kos deg i dag med det du vil. Fatcamp tenker vi på en annen periode 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.