Hva jeg har sett i krystall-kula mi..

Categories Blogg

Jeg har gitt noen spådommer om konsekvensene av corona-krisen etter å ha sett i krystall-kula mi.

Skilsmisse-tallene kommer til å være markant stigende når dette er over. Kø for samlivsterapi til langt ut i neste år. Nå nytter det ikke å dra ut på gutte- eller jentetur for å få litt adspredelse. Vi må bare holde oss hjemme med den utvalgte. Noen må være sammen 24/7!
Tro så mye utroskap som foregår på nettet nå? Det kommer til å være utstrakt detektiv-arbeid på mobiltelefoner og datamaskiner.

Det er vel stor misunnelse blant mennene som har eget hobby-rom de kan trekke seg tilbake på. Der kan de sitte å snekre på luftslott i fred og ro. 😂

Jo, det blir nok en mengde samlivsbrudd. Garantert.

De fleste forsøker nok å gjøre det beste ut av situasjonen, men det er begrenset hvor mange puslespill man kan legge, og hvor mye man har å snakke om når man ikke får stimuli utenfra. Med denne vi-må-være-hjemme-å kose-oss-som-best-vi kan-karantenen, tror jeg det komme noen endringer i familiene. Skolene må nok bygge ut om noen år. Det blir en solid baby-boom. Garantert!

Katastrofen er dog et kommende faktum jf. VG.  Jeg skal ikke nekte for at jeg lo litt for meg selv da jeg leste om den kommende mangelen på kondomer, som konsekvens av midlertidig produksjons satans og logistkk utfordringer grunnet i corona-krisen.

Ikke nok med at man må holde seg hjemme med sin bedre halvdel, men for de som er avhengie av kondomer, blir det som å spille russisk rulett.  Ja, stemmer nok med min spådom fra krystallkula mi. Enten blir det huskestue i heimen, som ender i samlivsbrudd, ellers kommer det en ny arving for husfredens skyld. Lurer på om staten setter opp en krisepakke for ekstrakostnader for familieforøkelse som konsekvens av coronna-isolasjon? 😂

Nå er jeg definit ikke i faresonen for å få noen arvinger selv, fordi jeg er for gammel, men samlivsbrudd ville nok Vesla ønsket når dette er over, men ut over det skal det nok gå bra. Vi er altså i the safe sone!

Så da gjenstår det bare for meg å oppfordre til å beskytte deg selv og andre, enten det er den ene eller den andre formen for beskyttelse. Forresten så slår det meg at det faktisk kan være mer dødelig å gi noen et kyss enn å ha ubeskyttet sex i disse dager.. 😆

Ønsker dere en strålende kveld videre, i krystall-kula mi ser jeg at jeg skal kose meg med ei bok og et glass vin, for Vesla er hos Storesøster på overnatting.

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva jeg har sett i krystall-kula mi..

  1. Jeg skjønte ikke helt meningen med dette innlegget? Prøver du å være morsom eller håne / gjøre narr av folk og denne situasjonen?
    Jeg mener at hvis folk skiller seg for dette her så er det jo en bra ting, da viser man jo at man egentlig ikke elsker partneren sin så mye som man sier. EKTE kjærlighet klarer seg gjennom alt fordi det er den sterkeste energien som finnes….
    Det med sex er helt naturlig, Det er et behov vi alle har. Men om det bare er sex menneskene tenker på i et forhold og i disse tider for å ikke “kjede seg” så er det noen som har et ENORMT stort problem og må få profesjonell hjelp…
    For det tredje, så synes jeg du skriver dette med “krystall kule” opplegget ditt på en hånlig måte for de som faktisk er seriøse med dette og tror sterkt på dette. Hvem vet det finnes mer mellom himmel og jord enn vi har oppdaget…Jeg synes dette innlegget var hånefult og respektløst mot mye…Dessverre ingen positiv feedback fra meg altså, mer skuffa…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.